Proste, smaczne, pożyteczne

Wiecie co? Podoba mi się połączenie dobrego z pożytecznym. Takie właśnie może być też jedzenie. Chociaż czasem jego przyrządzenie jest banalnie proste, efekt okazuje się być zaskakujący. Chcę Wam dzisiaj pokazać w jaki sposób możemy zrobić pyszne śniadanie, które może się też świetnie spisywać w roli innego posiłku, np. podwieczorku. Można je też sprytnie zabrać do szkoły.

Zacznijmy najpierw od podstawy, którą jest jogurt naturalny. Zawiera on dużo białka i wapnia, co wzmacnia kości, łatwiej się przyswaja i dobrze wpływa na florę bakteryjną. Jest też łatwiej strawny od mleka.
Amarantus- nie słyszeliście o nim? Nie dziwię się, bo nie jest to powszechny produkt. Powiem Wam za to, że jest bardzo zdrowy i ma świetny, delikatny smak. Zawiera dużo żelaza i białka, nie zawiera glutenu i wspomaga trawienie. Widzicie? Same plusy!
Ten produkt chyba każdy zna, ale warto też o nim wspomnieć. Płatki owsiane mają dużą wartość odżywczą, zawiera witaminę B6, która poprawia pamięć, koncentrację i pozwala na szybsze przyswajanie wiedzy. To się nam w szkole przyda- prawda?
Chyba nie muszę wspominać, że miód jest naturalnym cukrem. Dużo zdrowiej posłodzić posiłek tym właśnie produktem niż cukrem.
Na sam finał- banan. Chyba każdy zdaje sobie sprawę, że powinniśmy spożywać owoce, bo są zdrowe i zawierają wiele witamin.

Teraz całość wystarczy zamieszać i cieszyć się smakiem pysznego jedzonka. O tym, że jest zdrowe, chyba nie muszę już wspominać, bo to co napisałam powyżej rozumie się samo przez się. :) Mam nadzieję, że spróbujecie zrobić coś takiego, jeżeli tak, koniecznie dajcie znać w komentarzu co sądzicie o smaku!


13 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie śniadania, brzmi pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście wolę zwykłą owsiankę na wodzie z owocami i brązowym cukrem. Niestety muszę jeść ciepły posiłek z rana. Ale twój pomysł jest bardzo fajny. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! Muszę wypróbować, bardzo lubię eksperymentować jeśli chodzi o jedzenia haha :)

    HIMARLENA.BLOGSPOT.COM/KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm bardzo ciekawy posiłek :D
    Muszę znaleźć i spróbować amarantusa :)
    Pozdrawiam cieplutko
    http://wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że tu trafiłam, bo kocham się zdrowo odżywiać :)

    daria-mikolajewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny przepis :)

    stokrotka123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Skorzystam z przepisu! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że kiedyś spróbuję to zrobić, bo wygląda pysznie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie posiłki, szczególnie z bananów :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. W wakacje jadłam na śniadanie ryż z jogurtem, wkrajałam do tego owoce np banany, jabłka czy morele. A do szkoły kupuje często gratkę, jak wiele osób. Do tego ostatnio wpadłam na pomysł by zabrać ze sobą musli i zjeść sobie to jako śniadanie :). Staram się często jeść właśnie jogurty z owocami, są bardzo zdrowe. Najlepsze do jogurtu są banany, bo są sycące - przynajmniej dla mnie. :)


    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozytywne komentarze! Dajecie mi motywację, żeby prowadzić bloga dalej. ♥
Weryfikacja obrazkowa wyłączona. :)